Obserwatorzy

2020-06-02

Szelest 2020

Wiadomo od dawna, że "Najważniejsze zacząć! Jak się zacznie, to się i skończy!" Sam już nie wiem, czy to wymyśliłem ja, czy tylko powtarzam ciągle jakiś slogan? Nieważne! Operacja Szelest 2020 wystartowała w miniony weekend (30-05-2020). Na początku będzie brzydko, a nawet bardzo brzydko. Potem zacznie się wszystko układać i rumienić, aż w końcu zabłyśnie nowością i nowoczesnością. Oderwałem stare panele, wzmocniłem mocowanie płyt OSB do sufitu i wymyśliłem wzmocnienie nadproża kratownicami. Usunąłem z belek wszystkie kable, lampki, haczyki, a przewód do lampy sufitowej wpuszczony został w rynienkę. Po awarii ręki lewej, gdy wbił mi się gwóźdź roboty nie zostały przerwane aż do końca dnia. Kontynuacja prac wkrótce - jedziemy w trzech chłopa.

2 komentarze: