Obserwatorzy

2019-04-27

13 lat Xylonytu

Wczoraj, 26 kwietnia 2019 Xylonyt skończył 13 lat. Pierwsze małe kroki były na blox'ie, który za kilkadziesiąt godzin stanie się nicością. Tu na blogspota przeszedłem w marcu br. po powzięciu informacji o agonii portalu blogowego Gazety Wyborczej. Przez 13 lat powstało wiele wpisów z codziennych zdarzeń A-Teamu. W zasadzie nie zajmowałem się nigdy polityką i sprawami gospodarki kraju. Czasem coś tam napisałem o budowie A1 - była nam potrzebna w związku z przeprowadzaną rokrocznie Operacją Bałtyk. Cały blog mam skopiowany. Będą tu wstawki repliki - obiecuję.

2 komentarze:

  1. U mnie też byłaby 13-tka na bloxie, ale we wrześniu!
    No cóż! Zaczęliśmy nowe życie, na nowej platformie.
    Życzę Tobie i sobie, oraz Wszystkim Bloxowym Rozbitkom, aby nam tu się dobrze pisało, dobrze czytało notki innych, a co najwazniejsze, abyśmy również w tej nowej przestrzeni poznali także ciekawych ludzi!!! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia :) Niechby tak było! Podoba mi się określenie Bloxowy Rozbitek. Pozdrawiam

      Usuń