Obserwatorzy

2020-07-29

od dziś nowa rzeczywistość



No i mamy nowego emeryta! Wczoraj w Fabryce Spełnionych Marzeń było ostatnim dniem pracy dla mojego bezpośredniego szefa. Za moją namową nie uległ presji dalszego zatrudnienia i już dziś jest szczęśliwym emerytem. Emerytura to wg mojego przekonania cudowny stan, bo niczego nie trzeba, a już tylko można. Mam nadzieję, że za 6 lat będę mógł napisać to samo o sobie. Patrząc w przód to bardzo odległy termin, ale wstecz wydaje się inaczej. Żeby tylko dożyć w zdrowiu... Cały ZAO był w Soplicowie, gdzie przyjęto nas bardzo smacznym jadłem.

3 komentarze:

  1. To teraz zacznij odliczanie!
    Emerytura jest fajnym stanem, pod warunkiem, że spędzasz ją z kimś, czego oczywiście życzę!
    No i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dziś założyłem odliczanie w tabelce MG06. Wynik mam na razie przerażający = do szczęśliwego dnia pozostało ponad 2100 dni, a to prawie mi czaszkę rozerwało...

      Usuń
  2. Spokojnie! Nawet nie wiesz jak to szybko minie!🙂

    OdpowiedzUsuń