Obserwatorzy

2021-03-22

przyspieszenie

Dotarła do mnie optymistyczna wiadomość, że rozpoczyna się szczepienie osób 60+. Chwytam więc telefon i dzwonię do mojej poradni, połączenia nie można jednak nawiązać. Szukam informacji w internecie i po wprowadzeniu w odpowiednim miejscu kodu pocztowego wychodzi, że najbliższy mi punkt szczepień znajduje się przy ulicy Socjalnej. Jest numer telefonu, więc zaraz tam dzwonię. Pani sprowadza mnie od razu na ziemię i mówi że aktualnie szczepią osoby 70-letnie, a wolne terminy mają na czerwiec i na razie nie przyjmują zgłoszeń. Można zarejestrować się telefonicznie, dzwoniąc na bezpłatny numer 989. Wszystko w temacie! Szczepmy się!!!

2 komentarze:

  1. Ja szczęsciara juz po szczepieniach całkowicie! Niech Ci sie też poszczęści!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Mnie udało się zarezerwować termin 21 kwietnia

      Usuń