Obserwatorzy

2019-03-18

dialogi wybrane 2

grawitacja działa

Co tam spoglądasz?
Nic, tylko upadła mi na podłogę rzodkiewka.
Cała?
Nie. Jeden plasterek!
Dobrze, że działa tu u nas grawitacja! :)
No tak, gdyby nie ona szukałabyś jej na suficie.
Z pewnością musiałbyś wtedy robić malowanie co roku.
No! A tak tak to tylko się panele wymieni co dwa lata. I po kłopocie!

inteligentne rysy

Spójrz na tych młodych ludzi, co stoją w tle!
No spojrzałem! I co?
Zobacz jakie mają buraczane wyglądy twarzy!
No co Ty?
"NocoTy!" Nasze dzieci mają takie inteligentne rysy...
To na pewno po mnie!

upolowałem Mysz

Nie widzisz, że kot mocno śpi twardym snem?
Niech wstaje! Kto pójdzie upolować jakąś mysz?
Jak to kto? Ty!
Ja już swoją upolowałem.

2 komentarze:

  1. z przyjemnością i uśmiechem poczytałam:) jeśli pozwolisz zlinkuję Twój blog, by łatwiej mi było tu wracać, bo będę zaglądać:))))

    OdpowiedzUsuń