Obserwatorzy

2019-03-28

nasza klasa

Zajrzałem do "naszej klasy". Jestem przerażony. Chyba  dotychczasowi użytkownicy polikwidowali konta, a może jakieś aktualizacje ich powyrzucały? Nie wiadomo! Nie ma profili, zdjęć, opisów i komentarzy. Przypomina mi to bloxa, gdzie od jakiegoś czasu nie opłacało się trzymać stron użytkowników. Kiepsko. No to tu wrzucam fotkę mojej klasy ze Szkoły Podstawowej nr 98 w Łodzi:
Jeśli chodzi o moją klasę licealną to jest jeszcze gorzej, bo nie ma niczego. Brak zdjęć, wpisów i awatarów. Ewidentnie portal "nasza klasa" umiera.

9 komentarzy:

  1. Już dawno temu przestałam bywać na naszej klasie. Zapomniałam hasła i nie chciało mi się to odzyskiwać. Poza tym nagabywał mnie dawny wielbiciel bardzo mocno. Nawet dowiadywał się przez moich znajomych na NK jak mnie odnaleźć, więc już w ogóle mi nie zależało by tam wchodzić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią: "Stara miłość nie rdzewieje". Wiem poniekąd, że nawet jakieś małżeństwo się rozpadło, bo jakiś ktoś odnalazł przez nk swoją wielką miłość z lat szkolnych, zostawił swoją żonę, dzieci dla tej dziewczyny z podstawówki. :(

      Usuń
  2. facebook połknął Naszą Klasę... . Cóż, świat i Internet się zmienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście jestem na tym zdjęciu i zdecydowanie jest klasa 7A.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli jesteś na tym zdjęciu to wiesz doskonale, że to jest 8B

      Usuń
    2. Jestem, jestem :)!! Siedzę w drugiej ławce i pamięć mam dobrą :)) Chodziłam do klasy "A" z wychowawczynią Z. Szupke. W równoległej "B" wychowawczynią była p. Zakrzewska. A czy to jest klasa 7 ?? Chyba tak, bo na końcu siedzi koleżanka, która odeszła od nas wcześniej - przeszła do szkoły muzycznej. No i chłopcy jeszcze tacy "dzidziusiowaci" :) A czy Ty jesteś na tym zdjęciu ???

      Usuń
    3. Podaj pierwszą literę swojego imienia i określ, którą dziewczyną jesteś na tej drugiej ławce.

      Usuń
  4. Mój argusowy kolego ze szkolnej ławy :) Moje imię zaczyna się na literę I jak igła. Jeśli chodziłeś do tej klasy ;), to powinieneś pamiętać. Ja pamiętam imiona i nazwiska wszystkich osób z tego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziłem do tej klasy, siedzę w pierwszej ławce. Może faktycznie jest to klasa VII a nie ósma. Chyba masz rację, że to klasa A, a nie B. Sam już nie wiem. Dla bezpieczeństwa usuwam zapis z tekstu posta.

      Usuń