Obserwatorzy

2019-03-18

Dialogi wybrane

Atak Klonów
  • Nie przełączaj tego teraz! Będą Gwiezdne Wojny i Atak Klonów. Może obejrzymy?
  • No i co jeszcze?
  • A wyobraź sobie, jakby tak mnie sklonowali...
  • Qrwa.......!!! Nie dam rady, moja wyobraźnia nie sięga aż tak daleko.

Drugiej gadziny mi nie potrzeba
  • Wiesz? Dzisiaj długo czekałem u weterynarza na wizytę.
  • Było dużo pacjentów?
  • Tak, sporo. 
  • Aha!
  • A wiesz, tam w przychodni jest ogłoszenie, że ktoś odda w dobre ręce czteroletniego węża, pytona chyba.... Czy to dla nas? Może my byśmy go chcieli?
  • Ja na pewno nie! Mam już swojego. Drugiej gadziny mi nie potrzeba.

tiry przybrane balonikami
  • Jak wracałam w sobotę z pracy, to w szpalerze stały tiry przybrane balonikami.
  • To pewnie jakiś Tirowiec się żenił?
  • Albo jakaś Tirówka wpadła!

1 komentarz: