Obserwatorzy

2019-03-18

dialogi wybrane 3

mam szansę
  • Ona dużo ćwiczy fitness, więc ma wysoki poziom endorfin.
  • Jest szczęśliwa?
  • Tak! Szczęśliwa kobieta nie zabija męża.
  • O! To mam szansę przeżyć kolejną noc...
  • A kto ci powiedział, że ja jestem szczęśliwa?

pionek zmierza do końca planszy
  • Bo Pani to by chciała, żeby wykładowca znał swych studentów z imienia i nazwiska?
  • Tak właśnie o to mi chodzi, żeby ludzie byli traktowali indywidualnie, bo każdy jest inny.
  • Proszę Pani! Student to pionek, a studia to wielka plansza. Zadaniem pionka jest dojść do końca planszy!
  • Dla mnie jest jednak ważne, jaką drogą do niego dojdę!

skarpetki Klaudii
  • Krucho ze mną! Nie znalazłem żadnych skarpetek i musiałem założyć Klaudii.
  • Ciekawe, co wy robiliście, że te skarpetki się u nas znalazły?
  • Boże, to jakie ta Klaudia ma wielkie stopy? 
  • Dobrze, że nie chodzisz w jej majtkach!

kolejka po rozum
  • Zobacz! Poprzekręcane te lampy u sufitu!
  • Tak, bo je myłam i wycierałam. Mówiłam, żebyś poprawił.
  • Proszę bardzo, już robię.... ale czemu ja?
  • Bo ja nie dosięgam.
  • A gdzie byłaś, jak Pan Bóg dawał wzrost?
  • Stałam w kolejce po rozum!
  • I co? Też zabrakło?

obiad na dwa dni
  • Cześć! Co dzisiaj na obiad?
  • Dzisiaj nie ma obiadu!
  • Jak to? Wczoraj też nie było!
  • Zapomniałeś już, że ja zawsze gotuję na dwa dni?

kropki i kwadraty
  • Pomylił jej imię i się laska obraziła...
  • No i co?
  • No to trzeba mieć dziewczyny o tym samym imieniu.
  • Boisz się kropek?
  • Nie boję się żadnych kropek!
  • A kwadratów?

dlaczego gadam głupoty?
  • Co to było dzisiaj w kanapkach?
  • Mielonka!
  • Skąd się wzięła?
  • Z lodówki!
  • A w lodówce skąd?
  • Kupiłam wczoraj w promocji za 2 złote… ale nikt nie chciał jeść!
  • I co? Testujesz na mnie?
  • Ktoś musiał to zjeść.
  • No to potem się nie dziw, że głupoty gadam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz