Obserwatorzy

2019-03-18

dialogi wybrane 4

mój portret
- Chciałem zrobić głośniej, ale nie mogę, bo stoi ten gzor! Zasłania dekoder.
- Ta figurka to my.
- A to okay. Miał tu wisieć mój portret w ołówku zrobiony przez Piotrka...
- Spokojnie! Będziesz wisiał!

kocham swojego męża
Siedzimy przed telewizorem i oglądamy "Noce i Dnie":
  • To naprawdę tragedia - być w takim potrzasku jak Barbara!
  • Dlaczego tak mówisz?
  • Nie wyobrażam sobie, jak można być z kimś całe życie i go w ogóle nie kochać!?
  • Ty na szczęście kochasz swojego męża!
  • Nie wiem, czy to na szczęście...
sama buda
  • O! Jaką fajną kiełbasę kupiłaś!
  • To jest mortadela.
  • Extra!
  • Kupiłam ją w Realu.
  • Droga?
  • 3,99zł za kilogram.
  • Teraz to chyba zmielili już samą budę...
Toksyna
  • Zobacz! Polikwidowali wszystkie punkty sprzedaży akrylu. Skąd ja go teraz wezmę do uzupełniania paznokci?
  • Tak wiem kochanie, to w trosce o kobiety, żeby nie miały kontaktu z chemią i toksynami.
  • Też mi ułatwienie! Ja żyję z moją toksyną już dwadzieścia pięć lat i nic mi nie jest!
  • Kogo masz na myśli?
  • Jak to kogo? Ciebie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz