Obserwatorzy

2019-03-20

Vision Express i błyskawiczna pomoc.

      Po skończonej pracy przy komputerze (19-03-2019) składam okulary i zamierzam je włożyć do etui. Cóż to? Jedno szkiełko jest luźne i wypada na blat biurka. Nie jest wysoko, to nic mu się nie dzieje. Jednak problem jest. Biorę okulary do rąk i faktycznie miejsce mocowania szkła jest luźne. Brakuje malutkiej śrubeczki. Sytuacja nie jest beznadziejna, bo przecież może się odnaleźć.

     Mimo późnej pory (godz. 0:15) zapalam porządne światła, biorę latarkę do rąk i klęcząc rozpoczynam żmudne poszukiwania, a każdy czarny paproszek wydaje się być szukanym przedmiotem. Moje dziwne zachowanie w nocy powoduje, że do akcji włącza się kot. Chciałby koniecznie wiedzieć co robię. Podchodzi i pomiaukując patrzy na mnie ze zdziwieniem. Mówię mu o całym zdarzeniu i proszę by także zaczął szukać. On jakby rozumiejąc moje słowa zaczyna intensywnie wąchać i rozgląda się za snopem zimnego światła latarki. Mija dobre pół godziny i przerywamy szeroko zakrojone poszukiwania śrubeczki okularowej. Załamany idę spać. Cóż teraz będzie? Bez okularów widzę słabo, a mniejsze znaki wcale. Może popołudniu, gdy wrócę z pracy wykorzystam do szukania magnes.
      Po powrocie z pracy zjadam obiad i powraca problem ostrego widzenia. Wtedy to o pomoc proszę dostawcę okularów – firmę Vision Express. Telefonicznie otrzymuję informację, że takie drobne usterki to Vision Express wykonuje dla swych klientów bezpłatnie. Mam podejść do punktu i naprawa będzie od ręki. Super! :) Nie czekam ani chwili dłużej. Udaję się do salonu Vision, gdzie na poczekaniu naprawiają mi okulary i jeszcze dodatkowo uśmiechnięta Pani czyści soczewki jakimś płynem, żeby dało się dobrze z nich korzystać. Zadowolony jestem z takiego funkcjonowania Optyka, bo to jest wzór do naśladowania. Dziękuję bardzo. :)

1 komentarz:

  1. To jest faktem, że Vision Express pomaga klientom. Miałem sytuację, gdy okulary zostały zniszczone. Nowe otrzymałem następnego dnia.Co do użycia kota i jego węchu do znalezienia śrubki - raczej wybrałbym magnes.Pozdrawiam wszystkich pracowników Vision Express, specjalnie w Centrum Handlowym "Klif" w Gdyni-Orłowie.

    OdpowiedzUsuń