Obserwatorzy

2021-02-02

gips dzień 22

24 dni do rozgipsowania! Dziś jadę do ortopedy na kontrolę. Wizyta o 14:15. 

Mysz miała jechać na zakupy do Carrefoura i do Lidla. Tuptek nie odpalił, choć akumulator był ładowany prawie przez cały wczorajszy dzień. Nie pozostało mi nic innego jak kupić nowy akumulator. Zakupu dokonałem na Allegro i jakżesz moje wielkie zdziwienie, wkrótce po dokonaniu zapłaty zadzwonił telefon i otrzymałem informację, że nowy akumulator będzie dziś między 18:00 a 22:00. Jestem pozytywnie zaskoczony.

Do lekarza wyjechaliśmy ze sporym zapasem czasu. Przed drzwiami gabinetu byliśmy ponad pół godziny przed czasem. Lekarz oczywiście się spóźnił i nie przyjął pierwszego pacjenta o 14:00! Wszystko potem się przedłużyło. Po otrzymaniu zlecenia na prześwietlenie RTG kolana, zjechałem windą na parter. Na szczęście nie było tutaj kolejki i zaraz też zrobiono mi zdjęcia. Wróciłem do gabinetu ortopedy. Szczelina między elementami rzepki wynosi 2,6 mm. Maksymalnie dopuszczalna jest 3 mm szpara, a więc mój przypadek mieści się w normie. Ogólnie rzecz biorąc nie jest źle, a dobrze wcale. Jeszcze minimum 3 tygodnie w gipsie. Kontrola 26 lutego i wtedy będzie wiadomo, co dalej. No to ogólnie niefajnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz