Obserwatorzy

2021-02-17

gips dzień 37

9 dni do rozgipsowania!!!! No wreszcie ilość dni pozostałych do zdjęcia gipsu to liczba jednocyfrowa. W zasadzie to do tego gipsu już się przyzwyczaiłem i wiem, że on tam jest. Jestem z nim w jakiś sposób dziwnie związany. Gdyby nie te kilka kilogramów balastu, które utrudniają poruszanie się to chyba by mi w zasadzie nie przeszkadzało nic. Takie dziwne odczucia mam - może to jakiś syndrom wypalenia łóżkowego. (?)

Wczoraj nielubiany DHL dostarczył paczkę z pierwszymi czterema talerzykami Villaroy & Boch. Każdy talerzyk zawinięty misternie w folię bąbelkową. Wszystkie talerzyki włożone do kartoniku, który jeszcze owinięto kilkoma warstwami folii bąbelkowej. Nic nie potłuczone. Dostawa dnia następnego po nadaniu. Jestem naprawdę zszokowany. Zwykle DHL ma problem z odnalezieniem mojej posesji, a nawet ulicy.

Dziś odbieramy z paczkomatu zdalne sterowanie mocą - kupiłem bowiem kolejny włącznik urządzeń elektrycznych, który może być sterowany sms-em.  Do pełni szczęścia potrzebna jest karta sim w Play od nowa. Nie jest wcale łatwo taką kartę kupić. Mysz jedzie dzisiaj specjalnie do salonu Play w tej sprawie.

Dziś światowy Dzień Kota. Rano wszystkie koty wyściskane - dostały specjalne smakołyki, a za chwilę zabieram się, żeby kupić im jedzonko i żwirek w zooplus, w tym dla Sky jej ulubione kiełbaski.

2 komentarze:

  1. Nie jestem kociarą, ale podoba mi się Wasza zażyłość!😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochamy Koty! To są nasi przyjaciele, w zasadzie jak członkowie rodziny. 🐱

      Usuń