Obserwatorzy

2021-02-19

gips dzień 39

7 dni do rozgipsowania!!!!!! Nie wiem czy potrzebnie czy niepotrzebnie, różnie mówią różnie piszą, ale nabyłem drogą kupna ortezę. Neoprenowy stabilizator stawu kolanowego zapinany w rozmiarze uniwersalnym SP-6620 ARMEDICAL - CZARNY.
Profesjonalny STABILIZATOR - ŚCIĄGACZ na kolano firmy Special Protectors Co., LTD Szwecja. Nawet na duży obwód kolana (do 52 cm - liczone 10 cm nad kolanem).
Od razu pojawiły się głosy moich bliskich, że niepotrzebnie zrobiłem, bo ponoć na receptę jest za darmo. Po pierwsze nie wiadomo, czy na pewno, a po drugie: mogę zawsze odesłać zakupiony towar do sprzedawcy.  Po raz kolejny zadziwiło mnie, jaka wielka jest rozpiętość ceny tego samego przedmiotu. Zaczęło się od tego, że w sklepie Orteo ściągacz ten kosztuje 65 zł plus wysyłka. Na Allegro ceny zaczynają się od 59 zł z wysyłką za darmo w opcji Smart do 90, a nawet 100 zł w innych sklepach internetowych. Podejrzewam, że w sklepie stacjonarnym cena byłaby 120 - 150 zł, a w jakimś Pcimiu Dolnym nawet 170 zł. Gospodarka rynkowa jest okropna. Nieważne, orteza czeka w paczkomacie i dzisiaj Mysz ma ją odebrać.

Jakoś tak przedwczoraj chyba, siedzimy w salonie przed telewizorem, dzieciaki zajadają jakieś chrupki i paluszki, podchodzi do mnie Panna Manna i pyta: " Dziadek, a kiedy ci ten gips odpadnie?"

Traktorek udrożnił przejazd wzdłuż całej ulicy. Kiedyś nie przyjeżdżał tutaj nikt, a my nazywaliśmy nasze miejsce zamieszkania Kamczatką. Gdy miałem Smoka, czyli tak zwany czołg to żadna zima nie była mi straszna. Włączałem 4x4 i naprzód! Przejechałem tak parę razy po naszym placyku i droga była zrobiona. Dziś żeby było śmieszniej przy lekkim mrozie pada deszcz. Już sobie wyobrażam jak będzie fajnie, gdy to wszystko zamarznie.



2 komentarze:

  1. Skąd ja to wszystko snam?
    A pejzaż całkiem, całkiem! Czy to przemiescia Łodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka zabudowa domków jednorodzinnych, w Łodzi sporo takich kwartałów.

      Usuń