Obserwatorzy

2021-02-09

gips dzień 29

17 dni do rozgipsowania. Nadal mroźne, a ja rozmyślam nad pracami, które były przewidywane do wykonania w tym roku. Priorytetem jest płot wzdłuż drogi. Sprawa wydaje się być prostą. Między istniejącymi słupkami należy ułożyć zakupione krawężniki, a do słupków przyspawać nakrętki. Do każdego słupka trzy sztuki żeby można było później po naciągnięciu siatki przełożyć pionowo drut. Dorobić ze trzy słupy. Kupić siatkę,  pręty, drut naciągowy i naciągniki. Pomalować farbą do metalu słupki i bramę. 

Miałem także w planach powiększenie wybiegu leśnego dla kotów. W tym celu zakupiłem już słupki metalowe i cement. Obecnie koty mają około 100 m2 do dyspozycji. Chciałem powiększyć im możliwość hasania o kolejne 50 m2. To w sumie przedsięwzięcie najprostsze. 

Bardziej skomplikowane jest postawienie wiaty garażowej. Zakupiłem już słupki belki i trochę materiału na dach. Mam też kotwy metalowe które zostaną zabetonowane w ziemi. Na razie nierozwiązana sprawa materiału na dach, ale przy obecnej dostępności towaru nie będzie najmniejszego problemu żeby kupić jakieś płyty, ondulinę i gwoździe.



2 komentarze: