Obserwatorzy

2021-02-11

gips dzień 31

15 dni do rozgipsowania! Dziś mamy Tłusty Czwartek. Mysz podjedzie po pracy do cukierni i kupi pączki. Popołudniu będzie wyżerka. W moim poprzednim blogu na blox'ie miałem specjalną zakładkę pod tytułem "pączki". Prezentowałem tam moje opinie na temat pączków kupowanych w różnych cukierniach, głównie w Łodzi. W rankingu ocen pierwsze miejsce zajmowała cukiernia Skórki ze swoim pączkiem o nadzieniu śliwkowym. Był to produkt delikatny, smaczny i wybitny. Potrafiłem zjeść nawet kilkanaście.
Tegoroczne pączki kupiliśmy w cukierni Barbarella na Kurczakach. Kolejka nie była taka bardzo długa, jakieś 20 minut trwało zanim Szczypiorkowa doszła do lady.

Dziś, gdy mamy czwartek tłusty
Zachęcają do rozpusty.
Na nic krzyki i pretensje,
Kupuj zdrapkę Ekstra Pensję!

Kiedy kasy ci brakuje
Lotto wszystko uratuje.
Na nic krzyki i pretensje,
Kupuj zdrapkę Ekstra Pensję!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz