Obserwatorzy

2021-02-23

gips dzień 43

3 dni do rozgipsowania! Apokalipsa zbliża się do końca. Zaczynam planować przeróżne przedsięwzięcia, w zasadzie to myślę, jakby było fajnie, gdyby można było zrobić to czy owo. Najważniejsze jednak dla mnie jest, by w końcu pojechać na p3M. Próbuję namówić Mysz na wyjazd w weekend 5-7 marca. Wszystko będzie zależało od wyniku badania ortopedy w nadchodzący piątek. Czy ja w ogóle będę mógł się samodzielnie przemieszczać? Gdyby było wszystko okej, to może bym nawet został z kotami na jakiś czas na wsi?? Okaże się w praniu! Ciekawe co z rehabilitacją i dalszym zwolnieniem.
Codziennie sprawdzam prognozę pogody. Najbardziej interesuje mnie czy muszę jeszcze włączać ogrzewanie na wsi czy już nie. Dziś zauważyłem rewelacyjną prognozę pogody dla Łodzi. Uśmiałem się bardzo ze względu na pomarańczowe ostrzeżenie. Nawet zrobiłem screena tejże prognozy:


2 komentarze:

  1. Reha jest konieczna i powolne dochodzenie do pełnej sprawnosci. Nic na siłę bo można przedobrzyć. Zrozumiałe, że po długiej bezczynnosci czlowiek rwie sie do roboty. Ale " langsam aber sicher"!
    Wszelkie aktywnosci poczekają spokojnie!
    Pozdrawianki!

    OdpowiedzUsuń