Obserwatorzy

2021-02-24

gips dzień 44

 2 dni do rozgipsowania! Skończył się neoparin 4000 - ostatni zastrzyk przed chwilą (7:25). Ewidentnie świadczy to o zbliżającym się końcu. Noga w kolanie nie boli, Wczoraj zrobiłem sobie pierwszy spacer, stając na niej. W okolicy kostki wbija mi się gips, który nieco się opuszcza w trakcie chodzenia. Poprosiłem już kiedyś wcześniej Mysz, żeby obcęgami odłamała go trochę, ale zbyt wiele to nie pomogło. Chodzenie nie powoduje żadnego bólu w kolanie, więc może jest dobrze.  Zobaczymy co powie pan ortopeda w piątek.


Ciepło na dworzu, rano kilka minut po szóstej, mamy +3°C. Nawet dachy nie białe, bez szronu. Bardzo dobrze! Jedyny minus to wezbrane rzeki i groźba powodzi lokalnych.

Odwiedziła nas kosmetyczka. Mam zrobione obie stopy, obcięte paznokcie i usunięty naskórek. Stopy nakremowane i wymasowane. Pazur, który mi wrasta, obrobiony - będzie na jakiś czas spokój. 

2 komentarze:

  1. Jak wrasta paznokieć warto założyć klamrę. Jak niezbyt boli palec to wystarczy plastikowa, inaczej konieczna metalowa. Powoduje to wyprostowanie płytki paznokcia, i zaczyna się normalny wzrost to momentu aż osiagnie koniec opuszka. Co kilka lat (3 do 5) tak robię . Oczywiscie zkłada kosmetyczka majaca specjalizację w podologii! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajmę się tym, jak już minie leczenie kolana. 🙂

      Usuń