Obserwatorzy

2021-01-25

gips dzień 14

Jak leżałem - tak leżę. Gipsowy armagedon trwa. Pobudka po 7:00 i zaraz też poszedłem do kuchni zrobić sobie kawę z mlekiem. Pół godziny później dołączyła do mnie Myszka. Następnie przeszliśmy do salonu, gdzie mam skonstruowane wygodne siedzisko. Do fotela jest dostawione krzesło, na fotelu leżą poduszki, żeby było wyżej. Siedzi się bardzo wygodnie. Mysz włączyła TVN i codzienny program Dzień Dobry TVN. Nie lubię tej audycji. Głównie z powodu tego,  że jest ona o niczym. Całkowicie nie interesuje mnie ilu followersów ma jakaś tam celebrytka lub ile fotek swojego dziecka zamieścił na Instagramie były polski bramkarz.

Od wczoraj piszę coś na temat uśmiechu. Uśmiech jest odzwierciedleniem pogodnego nastroju i przyjaznego nastawienia. Bywa także zaproszeniem do wspólnego spędzenia czasu i bycia razem. 

Kiedy śmieje się dziewczyna,
To powodów bardzo wiele.
Może miłość się zaczyna
Lub upojnie dzień się ściele?
Kiedy chłopak się uśmiecha,
To powodów bardzo wiele:
On w miłości nie ma pecha,
Miał jej ręce na swym ciele.
Kiedy śmieją się oboje,
To powodów są tysiące.
Przez świat będą iść przebojem, 
Razem z nimi: małe brzdące.
(cdn)

2 komentarze: