Obserwatorzy

2021-01-27

gips dzień 16

Za miesiąc o tej porze mam szansę być już bez gipsu. No ale to długi miesiąc jeszcze. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.  Czekam na służbę bhp z FSM, wizyta miała być  o 10:00. Obecnie  już  po 11stej i nikogo nie widać do samego początku mojej ulicy.

Zlikwidowali uszkodzenie telefonu Lucy, co bardzo mnie ucieszyło i nawet przeprowadziłem już pierwszą pół godzinną rozmowę. U niej wszystko w porządku, co bardzo mnie ucieszyło. Umówiłem się jeszcze dzisiaj na telefon wieczorem. Trzeba korzystać.

O 11:35 dotarli wreszcie w sprawie karty wypadku. Według podpisanych kwitków, moja katastrofa została uznana za wypadek w drodze do pracy. To bardzo ważne, przede wszystkim ze względów ekonomicznych.

Otrzymałem także polecenie, by zaplanować urlop wypoczynkowy na rok 2021. Dwa tygodnie - zgodnie z sugestią Myszy - wezmę w lipcu, kilka dni we wrześniu - może będą grzyby, a resztę w listopadzie w okolicy Święta Niepodległości. Wyślę takiego maila do mojego pana kierownika.

Mysz zrobiła smaczne pączki. Przepis prosty zamieszczam poniżej. Pączki bardzo smaczne. Zjadłem sporo.





2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Pączki były bez nadzienia. Posypane cukrem pudrem jedynie.
      Smak niebiański. Polecam

      Usuń