Obserwatorzy

2021-01-13

gips dzień 2

Pierwsza noc minęła spokojnie, aczkolwiek nie mogę powiedzieć, żebym ją przespał. Noga boli pomimo połkniętych tabletek Doreta 75 mg Tramadolu hydrochloridum + 650 mg paracetamolu. Przejście do WC stało się w tej chwili wyprawą. Wzdłuż ścieżki do kibelka ustawiłem fotele i kanapę, żeby móc lewą ręką wspierać się o te meble. Prawa ręka dzierży kulę. O ile w stronę do ubikacji jakoś daję radę, to powrót jest już bardzo utrudniony - głównie z powodu tego, że lewa noga przestaje nieść ciężar ciała. Kilka takich ekspedycji musiałem wykonać. Leżeć mogę tylko na wznak z nogą zagipsowaną uniesioną do góry. Położona jest na siedmiu poduszkach. Podnieść nogi do góry nie mogę ze względu na ból, musi mi ktoś w tym pomóc lub zaciskam zęby i wspinam się na wierzch.
Po porannej kawie zajrzałem na bloga, poczytałem trochę wiadomości, sprawdziłem prognozę pogody na nadchodzące dni, bowiem idzie do nas "Bestia ze Wschodu" z tęgimi mrozami, a na poligonie p3M nie spuszczona jest woda z instalacji. Wstępnie założyłem, że może jednak się pomylą i tych wielkich mrozów to nie będzie. Dodatkowo w godzinach taniego prądu będę włączał trochę farelki, które są przygotowane do włączania zdalnego.
Wykonałem kilkanaście telefonów. Między innymi do:
1) urzędu stanu cywilnego, żeby naszykowali skrócony odpis aktu zgonu Mirosława, 
2) biura obsługi klienta Plus GSM, żeby wyłączyli darmowe usługi pod tytułem IPLA i ochrona Internetu, a także żeby wreszcie ustalić kod dostępu do Plus online, czyli tak zwany Plus kod,
3) najukochańszej Siostrzyczki, żeby omówić z nią bieżącą moją sytuację przykutego do łóżka nieszczęśliwego aligatora,
4) zespołu obsługi klienta Payback, próbując wyjaśnić, gdzie podziały się punkty za podpisanie umowy na Internet z Plus GSM w ilości 6000. 
Zrobiłem wpis na Facebooku, o tym jak próbowałem wczoraj sprawdzić działanie siły grawitacji i tarcia, co nieoczekiwanie skończyło się źle i na sześć tygodni wylądowałem w gipsie w domowych pieleszach.
Przez cały dzień w tych trudnych chwilach doświadczam opieki ze strony moich małych przyjaciół kotów. Już kiedyś mówiono, że okład z kota może wiele zdziałać. No to wyobrażam sobie jak bardzo pomogą okłady z trzech.    (cdn)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz